INFO TERKINI

Perjalanan... Abadi pada kehidupan... mencari pada pengalaman.. berlagu pada keresahan.. suka dan duka menjadi leraian.. Perjalanan.. arah dituju.. tiada disitu.. berlari-lari melangkah sembilu.. pedih terasa menusuk kalbu.. Perjalanan.. bahagia dicari.. mengabadi diri.. sujud dan tasbih menghitung hari.. agar doa sentiasa dimakbuli.. pada kepasrahan.. pada kerinduan.. agar hati sentiasa aman.. menghadap pada Tuhan.. temui sebuah kedamaian.. dalam menghitung sebuah perjalanan... takdir dan ketentuan.. iradat dan ketetapan.. nawaiiitu dan penghayatan.. agar menjadi seorang insan.. .

Selasa, 1 November 2011

MEMORI

YB Turun Padang..


YB Haji Khazan sedang berbual dengan penduduk yang hadir untuk minum petang bersama.

BATU RAKIT (MENGABANG PANJANG) 8/11/2011- Program YB turun padang diteruskan lagi oleh Penyelaras Pergerakan Pemuda Dun Batu Rakit dengan minum petang bersama penduduk di Kampung Mengabang Panjang. Pada program ini sup tulang telah dijadikan menu utama untuk dinikmati oleh YB Haji Khazan dan seluruh mereka yang hadir.


Sarjan Tengku Mohd (kiri) dan Penghulu Mukim Encik Khairul Anuar (berbaju kuning) turut bersama hadir.

Hampir 50 orang dari kalangan para penduduk dan juga pemuda Kampung Mengabang Panjang telah bersama-sama YB pada program kali ini.Turut juga bersama ialah Pegawai Pusat Khidmat Dun Haji Kamaruddin Mohd,Sarjan Tengku Mohd dari Balai Polis Batu Rakit dan juga Penghulu Mukim Batu Rakit/Bukit Chempaka.


Para penduduk yang hadir untuk minum petang bersama YB.


Cerita dan Gambar: MAZLAN MUSTAFA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan